marți, 27 octombrie 2009

Toamna la Vanatori si Belis

Toamna - anotimpul recoltei. Pentru fotografi e o recolta bogata in culori aurii-ruginii. Sau altfel zis, o gama larga de nuante calde. Am incercat si eu sa surprind aceasta adevarata simfonie de culori prin obiectivul aparatului.
Cu o saptamana in urma am fost intr-o excursie de o zi pana la Belis. Din pacate vremea a fost ploioasa si nu ne-am putut bucura pe deplin de frumusetea locurilor. Iata insa ce peisaje autumnale am vazut pe drumul catre Belis in zona localitatii Vanatori (in judetul Cluj, la granita cu judetul Salaj):






De aici si pana la Belis a plouat in continuu, insa cand am ajuns a incetat, asa ca am putut face cateva poze cu lacul si imprejurimile:






2 comentarii:

Anonim spunea...

Minunate poze Dani... am dat peste blogul tau din greseala, si am fost foarte placut surprinsa... :) iar clipul piesei "e o lume noua" e f dragut :) ce trece vremea... Salutari membrilor trupei "Hazard"... inclusiv celui care lipseste din clip :P!!! O toamna frumoasa si la cat mai multe poze!!!

Cristina (P 32)

danirosan spunea...

:)
Multumesc de aprecieri! Chiar ca trece vremea, nu te-am mai vazut de mult. O sa le transmit salutari, si te mai astept pe aici!

 

blogger templates | Make Money Online